Er word vaak gedacht dat een website veel geld kost. Waar dit jaren geleden nog het geval was valt dit inmiddels reuze mee.

Wat een website duur maakt is het up-to-date houden van het systeem en het zorgen dat je constant optimaal gevonden word in zoekmachines. Dit zijn beide handelingen die constant door gaan; Een website die niet voldoende bijgewerkt word kan makkelijk gehackt worden en een gehackte website geeft verre van een vertrouwd beeld over jouw bedrijf, niet het gewenste resultaat natuurlijk. En een website die niet gevonden word in zoekmachines zal geen nieuwe klanten opleveren, ook dit is natuurlijk niet de bedoeling.

“Ik wil een moderne website, die altijd up-to-date is en die goed gevonden word in Google”

Dat is waar onze Alles in 1 website oplossing voor in het leven is geroepen, bij dit pakket krijg jij voor een laag bedrag per maand (en zonder eenmalige kosten) een compleet nieuw website ontwerp (inclusief webhosting en domeinnaamregistratie), regelen wij het bijwerken van je website volgens de laatste regels van de grootste zoekmachines en zorgen wij dat jouw website nooit op verouderde software draait.

Maar naast het ontzorgen van de technische kant van de website kunnen wij ook helpen met de inhoud van de website. Wanneer jij een pagina er bij wilt, of juist er af wilt doen wij dit. Wil je een kleurtje aangepast hebben op je website? Geen probleem, doen we. En ga zo maar door, ook het onderhouden van de inhoud op jouw website regelen wij voor je. Zo houd jij meer tijd over voor ondernemen.

Wie doet wat?

Wat doen wij?

• Wij ontwerpen een nieuwe website voor jouw bedrijf
  • Wij regelen de webhosting
  • Wij regelen de domeinnaam
  • Wij zorgen dat jouw website altijd voldoet aan de laatste regels voor “Zoekmachine Optimalisatie
  • Wij zorgen dat jouw website altijd up-to-date is zodat de kans op hackers minimaal word
  • Wij houden de inhoud van jouw website up-to-date

Wat doe jij?

• Ons jouw wensen vertellen
  • Ons teksten geven voor op de site
  • Af en toe een bakje koffie komen drinken word gewaardeerd 🙂

Dus wil jij ook online scoren met jouw website, zonder hier al te veel tijd en geld in te steken?

Wanneer ook jij wilt scoren op het internet doormiddel van een Alles in 1 oplossing kun je kiezen uit meerdere pakketten.